AKO A DO KOĽKÝCH DNÍ MI BUDE DORUČENÁ ZÁSIELKA?
Všetky produkty skladom odosielame ihneď po úhrade objednávky, teda po prijatí platby na náš bankový účet. Zvyčajne je doručenie do 1-3 dni od prijatia objednávky v pracovné dni. Pošta nedoručuje objednávky počas víkendu ani štátnych sviatkov.
Doručujeme cez Slovensku poštu – doporučene I. triedou (cena za poštovné+balné je 3,50€) alebo Express Kuriérom na adresu (cena za poštovné+balné je 7,00€).
Pri nákupe nad 50€ je poštovné zdarma.
Dôležité info: V prípade tovaru na želanie zákazníka je to v závislosti od doby výroby produktu (zvyčajne 3 – 4 týždne) Orientačná dodacia doba je taktiež uvedená aj pri popise produktu alebo po dohode so zákazníkom (v e-mailovej komunikácii) V prípade, že nakupujete v PREDPREDAJI /OZNAČENIE PREDPREDAJ – orientačná doba je taktiež uvedená v popise, závisí od doby výroby produktu (zvyčajne 4 týždne prípadne aj viac podľa náročnosti, okolnosti).
Keďže vyrábame limitované edície maloskladovo, ručne a špeciálne pre vás, ďakujeme vopred za pochopenie a trpezlivosť. Vaše objednávky ihneď po prijatí objednávky balíme a odosielame. Ak nie je niečo ihneď skladom, potrebuje to potrebný čas výroby. čo je automaticky aj uvedené v popise produktu a to aj priebežne aktualizujeme. V prípade otázok alebo nejasnosti nás kontaktujte radšej na info@kreativnalaska.sk
AKO POSTUPOVAŤ AK MI NESADLA VEĽKOSŤ/CHCEL BY SOM TOVAR VYMENIŤ/VRÁTIŤ?
Ak Ti nesadla veľkosť, najprv nám napíš na info@kreativnalaska.sk, kde ti poskytneme bližšie info o možnej výmene tovaru za iný. Na výmenu/vrátenie máš 14 dní od zakúpenia tovaru. Tovar, ktorý ti nesadol nám zašleš spolu s vyplneným Reklamačným formulárom na adresu, ktorá je tam uvedená.
Tovar nesmie byť praný, poškodený, nosený, v pôvodnom stave, aby bol schopný ďalšieho predaja, tak ako bol prijatý. Akékoľvek otázky smeruj na náš e-mail, kde ti radi poradíme.
V prípade vrátenia tovaru postupujeme podľa Reklamačného poriadku. Radšej nám predom napíšte na info@kreativnalaska.sk . TOVAR NEPOSIELAJTE NA DOBIERKU, ZÁSIELKU NEPREVEZMEME. ODPORÚČAME TOVAR ZASIELAŤ DOPORUČENE A SO SLEDOVACÍM ČÍSLOM
AKO POSTUPOVAT AK MI NEBOLA DORUČENÁ V ZÁSIELKE VYTLAČENA FAKTURA ?
Všetky faktúry zasielame elektronicky na Váš e-mail, ktorý zadáte pri objednávke. V prípade potreby si faktúru môžete stiahnuť z e-mailu a vytlačiť. Pozrite si aj spam/reklamy kam zvykne e-mail zapadnúť.
Ak ste zadali zlý e-mail pri objednávke, napíšte nám na info@kreativnalaska.sk
AKO UPLATNIŤ ZĽAVOVÝ KUPÓN?
Zľavový kupón má uvedenú informáciu o hodnote zľavy, platnosť a určenie uplatnenia zľavy. Zľavový kupón sa nahadzuje v Košíku, pri nákupe alebo je možné ho zadať aj v Pokladni pod ikonkou Použiť kupón. Po zadaní vám automaticky odpočíta príslušnú zľavnenú cenu z celkového nákupu.
Naše zľavové kupóny môžete zdarma získať na našich sociálnych sieťach, pri odbere NEWSLETTERA alebo ako darček pri nákupe nad určitú hodnotu nákupu. Každý kupón má svoju určitú platnosť do určitého termínu. Odporúčame využiť získaný kupón čo najskôr.
JE MOŽNÉ OBJEDNAŤ TOVAR/VEĽKOSŤ PRODUKTU, KTORÝ UŽ NIE JE SKLADOM?
V prípade, ak máte záujem o produkt, ktorý nie je už na sklade, tak nám prosím napíšte do správy a vašu požiadavku vybavíme;)
JE MOŽNÉ OBJEDNÁVKU VYZDVIHNÚŤ AJ OSOBNE ?
Nie. Všetky objednávky zasielame iba poštou. V krajnom prípade sa vieme dohodnúť aj na osobnom odbere, no pre istotu nám radšej napíš na info@kreativnalaska.sk
AKO SPRÁVNE UHRADIŤ OBJEDNÁVKU?
Na výber máš dve možnosti:
1. Platba bankovým prevodom – všetky informácie o tom kam uhradiť objednávku a údaje o objednávke ti dorazia na tvoj e-mail, ktorý si zadal pri objednávke.
Pozn. Ak uhrádzaš platbu cez Internet banking tak nezabudni zadať VARIABILNÝ SYMBOL, ktorý je zároveň číslom tvojej objednávky a identifikačným číslom objednávky.
Do príjemcu zadaj meno Kreatívna Láska
– Prosíme aby ste uhrádzali sumu, ktorá je stanovená pri objednávke a nezaokrúhľovali cenu nahor alebo nadol!
Prosíme aby ste do informácii pre príjemcu nevpisovali názvy objednaných produktov alebo odkazy. Ďakujeme!
2. Platba kartou – všetky informácie o platbe nájdeš v Pokladni. O prijatí platby ti doručíme ihneď potvrdzujúci e-mail.
ČO ROBIŤ AK SOM EŠTE STÁLE NEOBDRŽAL OBJEDNÁVKU?
Skontroluj si stav svojej objednávky v e-maili, ktorý si obdržal od nás. Zvyčajne vie skončiť zapatrošený v spame alebo v reklame. A ak ani po obdržaní e-mailu „Vaša objednávka bola odoslaná!“ neobdržíš svoju zásielku do 3 dní, ihneď nás kontaktuj na info@kreativnalaska.sk.