AKO A DO KOĽKÝCH DNÍ MI BUDE DORUČENÁ ZÁSIELKA?

Všetky produkty skladom odosielame ihneď po úhrade objednávky, teda po prijatí platby na náš bankový účet. Zvyčajne je doručenie do 1-3 dni od prijatia objednávky v pracovné dni.

Slovenská Pošta nedoručuje objednávky počas víkendu ani štátnych sviatkov.

  • Doručujeme cez Slovensku poštu – doporučene I. triedou (cena za poštovné+balné je 3,50€) alebo Express Kuriérom na adresu (cena za poštovné+balné je 7,00€).
  • Doručujeme cez Packeta Slovensko – na vopred vybrané výdajne miesto alebo Z-Box odkiaľ si môžete zásielku vyzdvihnúť kedykoľvek.

Pri nákupe nad 50€ je poštovné zdarma.

Dôležité info: V prípade tovaru na želanie zákazníka je to v závislosti od doby výroby produktu (zvyčajne 1 – 4 týždne) Orientačná dodacia doba je taktiež uvedená aj pri popise produktu alebo po dohode so zákazníkom (v e-mailovej komunikácii) V prípade, že nakupujete v PREDPREDAJI /OZNAČENIE PREDPREDAJ orientačná doba je taktiež uvedená v popise, závisí od doby výroby produktu (zvyčajne 4 týždne prípadne aj viac podľa náročnosti, okolnosti).

Keďže vyrábame limitované edície maloskladovo, ručne a špeciálne pre vás, ďakujeme vopred za pochopenie a trpezlivosť. Vaše objednávky ihneď po prijatí objednávky balíme a odosielame. Ak nie je niečo ihneď skladom, potrebuje to potrebný čas výroby. čo je automaticky aj uvedené v popise produktu a to aj priebežne aktualizujeme. V prípade otázok alebo nejasnosti nás kontaktujte radšej na info@kreativnalaska.sk

AKO FUNGUJE DORUČENIE CEZ PACKETA?

V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.

  • Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii máte tisíce kamenných výdajných miest po celom Slovensku aj samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy.
  • Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.
  • Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.
  • Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.
  • To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.
  • Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.
  • Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní.

AKO POSTUPOVAŤ AK MI NESADLA VEĽKOSŤ/CHCEL BY SOM TOVAR VYMENIŤ/VRÁTIŤ?

Ak Ti nesadla veľkosť, najprv nám napíš na info@kreativnalaska.sk, kde ti poskytneme bližšie info o možnej výmene tovaru za iný. Na výmenu/vrátenie máš 14 dní od zakúpenia tovaru. Tovar, ktorý ti nesadol nám zašleš spolu s vyplneným Reklamačným formulárom na adresu, ktorá je tam uvedená.

Tovar nesmie byť praný, poškodený, nosený, v pôvodnom stave, aby bol schopný ďalšieho predaja, tak ako bol prijatý. Akékoľvek otázky smeruj na náš e-mail, kde ti radi poradíme.

V prípade vrátenia tovaru postupujeme podľa Reklamačného poriadku. Radšej nám predom napíšte na info@kreativnalaska.sk . TOVAR NEPOSIELAJTE NA DOBIERKU, ZÁSIELKU NEPREVEZMEME. ODPORÚČAME TOVAR ZASIELAŤ DOPORUČENE A SO SLEDOVACÍM ČÍSLOM

AKO POSTUPOVAT AK MI NEBOLA DORUČENÁ V ZÁSIELKE VYTLAČENA FAKTURA ?

Všetky faktúry zasielame elektronicky na Váš e-mail, ktorý zadáte pri objednávke. V prípade potreby si faktúru môžete stiahnuť z e-mailu a vytlačiť. Pozrite si aj spam/reklamy kam zvykne e-mail zapadnúť.

Ak ste zadali zlý e-mail pri objednávke, napíšte nám na info@kreativnalaska.sk

AKO UPLATNIŤ ZĽAVOVÝ KUPÓN?

Zľavový kupón má uvedenú informáciu o hodnote zľavy, platnosť a určenie uplatnenia zľavy. Zľavový kupón sa nahadzuje v Košíku, pri nákupe alebo je možné ho zadať aj v Pokladni pod ikonkou Použiť kupón. Po zadaní vám automaticky odpočíta príslušnú zľavnenú cenu z celkového nákupu.
Naše zľavové kupóny môžete zdarma získať na našich sociálnych sieťach, pri odbere NEWSLETTERA alebo ako darček pri nákupe nad určitú hodnotu nákupu. Každý kupón má svoju určitú platnosť do určitého termínu. Odporúčame využiť získaný kupón čo najskôr.

JE MOŽNÉ OBJEDNAŤ TOVAR/VEĽKOSŤ PRODUKTU, KTORÝ UŽ NIE JE SKLADOM?

V prípade, ak máte záujem o produkt, ktorý nie je už na sklade, tak nám prosím napíšte do správy a vašu požiadavku vybavíme;)

JE MOŽNÉ OBJEDNÁVKU VYZDVIHNÚŤ AJ OSOBNE ?

Nie. Všetky objednávky zasielame iba poštou. V krajnom prípade sa vieme dohodnúť aj na osobnom odbere, no pre istotu nám radšej napíš na info@kreativnalaska.sk

AKO SPRÁVNE UHRADIŤ OBJEDNÁVKU?

Na výber máš dve možnosti:
1. Platba bankovým prevodom – všetky informácie o tom kam uhradiť objednávku a údaje o objednávke ti dorazia na tvoj e-mail, ktorý si zadal pri objednávke.

Pozn. Ak uhrádzaš platbu cez Internet banking tak nezabudni zadať VARIABILNÝ SYMBOL, ktorý je zároveň číslom tvojej objednávky a identifikačným číslom objednávky.
Do príjemcu zadaj meno
Kreatívna Láska
Prosíme aby ste uhrádzali sumu, ktorá je stanovená pri objednávke a nezaokrúhľovali cenu nahor alebo nadol!
Prosíme aby ste do informácii pre príjemcu nevpisovali názvy objednaných produktov alebo odkazy. Ďakujeme!

2. Platba kartou – všetky informácie o platbe nájdeš v Pokladni. O prijatí platby ti doručíme ihneď potvrdzujúci e-mail.

3. Dobierka (len cez dopravcu Slovenská pošta) – Platbu za objednávku vykonáte až pri preberaní tovaru na vašej pošte. Cena zásielky pozostáva z nákladov na tovar, balenie a dopravu. Presná suma na úhradu je aj pri vytváraní objednávky. Platiť môžete bezhotovostne alebo kartou, na pošte v sídle doručovacej adresy.

ČO ROBIŤ AK SOM EŠTE STÁLE NEOBDRŽAL OBJEDNÁVKU?

Skontroluj si stav svojej objednávky v e-maili, ktorý si obdržal od nás. Zvyčajne vie skončiť zapatrošený v spame alebo v reklame. A ak ani po obdržaní e-mailu „Vaša objednávka bola odoslaná!neobdržíš svoju zásielku do 3 dní, ihneď nás kontaktuj na info@kreativnalaska.sk.

Máš otázku, ktorá tu neodznela ? Napíš nám na info@kreativnalaska.sk